onsdag den 8. juli 2009

Tiden flyver…!

- og derfor er bloggen frygteligt bagud! Beklager!!!

Men her lidt få snapshots fra nogle FANTASTISKE, men hektiske måneder i Bamako:


Fugletransport og fiskere indfanget på mine morgenlige cykelture samt flere hygge -afslapningsture på Niger














Min lokale slagter, hvor jeg for under en 5’er køber mørt, lækkert, grillet gedekød – og ja det er altså meget lækre end det ser ud!

Påskehygge hos Charlotte og Kim – simpelthen så hygsom en dag, og bestemt heller ikke det værste at få rester med hjem –HAPS ! (ps: mine æg er henholdsvis nr 2 og nr 1 i rækken, ret godt gået syntes jeg selv – men dog ikke nok til at vinde første præmiens chokoladeæg)











Sjovt billede af et lokalt ’flyttefirma’ med en hel sofagruppe på taget (desværre en smule mørkt!)


Faglig/social tur med ambassaden til Kangabar (www.kangaba.com), hvor vi sluttede af med en fælles trommelektion – ret sjovt!

Badning i Niger – et stykke udenfor Bamakos kloakudløb og værste forurening


Lidt hverdagsbilleder fra Bamako














Backpacker hygge i huset og FED koncert på ’Palais de la Culture’ med Orhestre Kanaga de Mopti og Super Rail Band








Det lokale marked, hvor jeg blandt andet går på jagt efter grønt-sager...







Sidste felttur med Mali-Folkecenter Nyetaa og en nu færdig film på OVE’s hjemmeside – se link www.ove.org
Filmet af selveste KDC! (desværre med håndholdt digital kamera – men hey sådan er NGO budget altså).
SUK, suk, suk hvor vil jeg bare savne de her fuldstændige vidunderlige MFC-ture, især nu hvor DK rykker nærmere og dermed erstatter landsbyturene med daglige cykelture til hovedbanen...




















Og endelig solnedgange over mit naborhood









Blot en lille appetizer og et snævert udvalg fra mit billedgalleri, der langt overstiger Se & Hør’s. Så mange oplevelser, sjove stunder og finurlige happenings, som jeg forgæves prøver at indfange i stillbilleder. Men selvom kameraet er på mig konstant, og jeg knipser billeder af som en japaner, er det en umulig opgave!

For søren hvor jeg dog bare nyder mit liv her…


Ingen kommentarer: