mandag den 15. december 2008

Chokofanter, fremtidsplaner og MFC 24-7


Imamen har for længst sunget solen ned, maven rumler efter aftensmad og alligevel sidder Rasser og jeg stadig på kontoret og knokler. Rasmus landede for en uge siden med rugbrød, ost, myggespray, chokofanter, nye stiletter, vitaminpiller, parfume, kalendergaver og julepakker.. og ikke mindst ham selv! SKØNT!
Siden da har vi knoklet og produceret både MFCs julekort, kalenderen for 2009, brochureomslag samt pjecen og plakaterne for Climate Change konferencen i januar, så for at være ærlig har Rasmus endnu ikke set andet af Mali end MFCs kontor – hvor han dog har erfaret, at elkedel er en by i Rusland og det at havde en stol ikke altid er selvskrevet i Mali.

Så nu er det tiden at drage af sted og få rødt rejse støv på rygsækken - første del af turen går mod Dakar på onsdag med den 36-timers-lange togrejse ’Bamako-Dakar-Express’, derefter Timbuktu og endelig sejle ned af Niger mod Mopti, Djenne og mange andre spændende steder.
Så oplevelserne ligger bare og venter – glæder mig til at dele dem alle med jer.

Kærlige julehilsner en meget træt Katrine

- PS: Den store beslutning: Jeg bliver i Mali, og giver fransk endnu en chance, hvilket betyder at jeg bliver hos MFC i yderligere 3 mdr, mens fransk og jeg prøver at blive gode venner. Håber beslutningen er den rigtige og ikke kommer til at give mig alt for meget hjemve og stress over sprogvanskelighederne.. Men det skal I nok få tid til at høre mere om på bloggen

Ingen kommentarer: