torsdag den 14. august 2008

Mine fattige, men gæstfrie og venlige naboer




Mens jeg gik rundt på må og få og gengældte alle de varme, brede smil - mødte jeg Bobby. Han kunne en smule engelsk og insisterede derfor på at vise mig rundt i gaderne. Dog først efter jeg var blevet budt på the og majskolbe hos hans Mor og 6 kusiner (billedet nedenunder). På billedet til venstre viser han stolt sit hjem frem, som også ses nedenunder taget udefra.




































Billed 1 og 7 viser to af de steder, hvor jeg blev inviteret på the, som er halv sukker og stærk, bitter the. Så her sad jeg og nikkede, som en anden høflig japaner, mens mændene ivrigt forklarede mig verdenssituationen. Hvor jeg dog glæder mig til at det franske er på plads.

Resten af billederne er snapshots rundt omkring i nabolaget til stor fryd for kvinderne og børnene som gerne stillede op til fotografering

- bestemt en uforglemmelig dag i Bamako



Ingen kommentarer: