torsdag den 14. august 2008

... Hov mit fly..???










Fik sagt ordentligt farvel
til København med Rassers og Vippers stjerne-
selskab samt ’Iron & Wine’ – så med en smule susende for ørerne var jeg endelig klar til at drage mod Afrika......
Men hov manglede jeg ikke noget denne ’dejlige’ regnvåde morgen...
Var det mit pas – nej, vaccinationskort – nej, billet, penge, visakort – nej....

Hmmm... ???
Det var mit fly!!!! Hovsa Katrine!!!
(en rødmende smiley ville vist være på sin plads)


Tænk at jeg som en anden førstegangsrejsende kunne dumme mig sådan.... Nåh men havde fået byttet om på flyve-tidspunktet og hvornår jeg skulle være i lufthavnen...
Så flyet fløj ærlig talt over mit hoved, idet jeg ankom uvidende til Kastrup.... arhhhh...
Tør man nævne ordet PANIK!!???
(#*/+# mangler tegn såsom dødningehoved, tordensky, lyn mv.)

Men alt endte fint - fik en supplerende billet til 770kr
(Som Vipper storhjertet betalte ud af Jens’ arv - haha)

Herfra gik alt meget bedre (kunne vel næsten hellere ikke gå værre)
Ankom til London efter en tiltrængt lur, ventede her i 7 timer for så at flyve til Nairobi med Kenya Air, og med dette selskab må man gerne ha’ 2 tasker med a 23 kilo – så pludselig var mine 30 kilo bagage ikke noget problem eller en økonomisk ruin mere – alle tiders og smilet var atter på sin plads!!!

Billederne øverst viser, da vi fløj ind over Nairobi ved solopgang

Ingen kommentarer: